Ubicació
Ajuntament de Benicàssim
Calle Metge Segarra, 4, 2a planta
12560 Benicàssim
Horari d’atenció al públic
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores.
(Sol·liciteu cita).
Contacte
Telèfon: 964 300 962
Adreça-e: urbanismo@benicassim.org
Què és?
Amb aquest tràmit es pot sol·licitar informació sobre el règim urbanístic aplicable a les parcel·les del terme municipal.
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona interessada.
On es tramita?
En la Secció de Planejament de l’Ajuntament de Benicàssim. C/ Metge Segarra 4.
Documentació a aportar
Termini de resolució: Un mes des de la presentació de la sol·licitud. Es respondrà al ciutadà per escrit mitjançant notificació personal.
Com es tramita?
Els tràmits a realitzar davant el Departament de Planejament es podran realitzar de manera en línia o presencial.
Opció 1: Tramitació en línia (cal tindre un certificat digital).
Opció 2: Tramitació presencial; es fa en el Servei d’Informació al Ciutadà (SIC) de l’Ajuntament.
Per a descarregar el plànol del PGOU, feu clic ací.
On es tramita?
En la Secció d’Obres de l’Ajuntament de Benicàssim. C/ Metge Segarra 4.
Documentació a aportar:
A més, depenent de cada supòsit:
Com es tramita?
Els tràmits a realitzar davant el Departament de Planejament es podran realitzar de forma en línia o presencial.
Opció 1: Per a la tramitació en línia és necessari certificat digital.
Opció 2: La realització del tràmit de manera presencial es durà a terme en el Servei d’Informació al Ciutadà (SIC) de l’Ajuntament.)
Regulat en l’article 232 del DECRET LEGISLATIU 1/2021, de 18 de juny, del Consell d’aprovació del text refós de la Llei d’ordenació del territori, urbanisme i paisatge.
Tipus d’obra a realitzar:
Caldrà indicar en la sol·licitud si precisa d’ocupació de via pública, amb: contenidor / bastida / plataforma elevadora / uns altres: ,els m² i durant un termini d’un mes o els mesos que es van a ocupen.
Punt 1 : DOCUMENTACIÓ EXIGIDA:
A MÉS EN CAS DE:
Com es tramita?
Els tràmits a realitzar davant el Departament d’Obres es podran realitzar de manera en línia o presencial.
Opció 1: Per a la tramitació en línia és necessari certificat digital.
Opció 2: La realització del tràmit de manera presencial es durà a terme en el Servei d’Informació al Ciutadà (SIC) de l’Ajuntament.
On es tramita?
En la Secció d’Obres de l’Ajuntament de Benicàssim. C/ Metge Segarra 4.
Punt 1. Documentació a aportar:
DOCUMENTACIÓ QUE ACOMPANYA, SI ESCAU:
Com es tramita?
Els tràmits a realitzar davant el Departament d’obra es podran realitzar de manera en línia o presencial.
Opció 1:Per a la tramitació en línia és necessari certificat digital.
Opció 2: La realització del tràmit de manera presencial es durà a terme en el Servei d’Informació al Ciutadà (SIC) de l’Ajuntament.
Declaració responsable per a l’exercici d’obres de modificació o reforma que afecten l’estructura o a l’aspecte exterior i interior, que no suposen ampliació ni obra de nova planta (obra major).
(Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell, d’aprovació del text refós de la Llei d’ordenació del territori, urbanisme i paisatge)
Classe d’obra: Obres de modificació o reforma que afecten l’estructura o l’aspecte exterior i interior de les construccions, edificis i instal·lacions de tota mena, qualssevol que siga el seu ús, que no suposen ampliació ni construcció de nova planta, ni afecten construccions protegides o elements catalogats.
Punt 1 DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR:
Com es tramita?
Els tràmits del Departament d’Obres es poden fer en línia o presencialment.
Opció 1: Per a la tramitació en línia cal tindre un certificat digital.
Obtingueu la documentació requerida segons la classe d’obra, tal com s’indica més amunt, en el punt 1.
Aneu al tràmit en la la seu electrònica (ací: Catàleg de tràmits / Urbanisme i Habitatge / Declaració responsable d’obra major).
Opció 2: El tràmit presencial es fa en el Servei d’Informació al Ciutadà (SIC) de l’Ajuntament.
Punt 1 DOCUMENTACIÓ A APORTAR:
DOCUMENTS QUE LA PERSONA PROMOTORA MANIFESTA TINDRE I QUE PODRAN SER REQUERITS PERQUÈ ELS COMPROVE L’ADMINISTRACIÓ
EN CAS D’EDIFICACIÓ PLURIFAMILIAR. ÉS NECESSARI: INFRAESTRUCTURES COMUNES DE TELECOMUNICACIÓ:
Observeu els annexos del Decret 12/2021, de 22 de gener, del Consell, de regulació de la declaració responsable per a la primera ocupació i successives d’habitatges.
Decret 12/2021, de 22 de gener, del Consell, de regulació de la declaració responsable per a la primera ocupació i successives d’habitatges.
Regulat pel Decret 12/2021, de 22 de gener, del Consell, de regulació de la declaració responsable per a la primera ocupació i successives d’habitatges.
EN TOT CAS:
DOCUMENTACIÓ APORTAR, SI ÉS EL CAS:
Què és?
Sol·licitud d’informació sobre zonificació i classificació urbanística. Té una vigència d’un any així com el seu termini màxim de vigència d’un any.
Qui el pot demanar?
Propietaris de les parcel·les.
On es tramita?
En la Secció de Planejament de l’Ajuntament de Benicàssim: c/ Metge Segarra, 4.
Documentació que cal aportar
Termini de resolució: Un mes des de la presentació de la sol·licitud. Es respondrà al ciutadà per escrit mitjançant notificació personal.
Com es tramita?
Els tràmits del Departament de Planejament es podean fer en línia o presencialment.
Opció 1: Per a la tramitació en línia cal tindre certificat digital.
Opció 2: El tràmit presencial es fa en el Servei d’Informació al Ciutadà (SIC) de l’Ajuntament.
Com es descarrega el plànol del PGOU? Fent clic ací.
Què és?
Sol·licitud d’informació sobre quins són les condicions que ha de complir una parcel·la per a tindre la condició jurídica de solar: accés rodat pavimentat, subministrament d’aigua potable i energia elèctrica, clavegueram, voreres i enllumenat públic.
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona interessada.
On es tramita?
En la Secció de Planejament de l’Ajuntament de Benicàssim. C/ Metge Segarra, 4.
Documentació que cal aportar
Termini de resolució: Un mes des de la presentació de la sol·licitud. Es respondrà al ciutadà per escrit mitjançant notificació personal.
Com es tramita?
Els tràmits del Departament de Planejament poden ser en línia o presencials.
Opció 1: Per a la tramitació en línia cal tindre un certificat digital.
Opció 2: El tràmit presencial es fa en el Servei d’Informació al Ciutadà (SIC) de l’Ajuntament.
Com es descarrega el plànol del PGOU? Fent clic ací.
Punt 1 QUINA DOCUMENTACIÓ HE D’APORTAR?
Alta de gual
Baixa de gual
Duplicat de placa de gual
Ampliació de gual per a col·locació de jardineres
QUI POT SOL·LICITAR UN GUAL? El propietari, o bé el representant degudament acreditat.
TERMINI PER A SOL·LICITAR EL GUAL: Tot l’any.
SOL·LICITUD: Sol·licitud de llicència de guals: alta / ampliació / baixa / canvi de titular / duplicat.
Com es tramita?
En el Departament d’Obres els tràmits poden ser en línia o presencials.
Opció 1: Per a la tramitació en línia cal tindre un certificat digital.
Opció 2: El tràmit presencial es fa en el Servei d’Informació al Ciutadà (SIC) de l’Ajuntament.
Com es descarrega el plànol del PGOU? Feu clic ací.
OMPLIU LA INSTÀNCIA AMB LES SEGÜENTS DADES
Autorització de pas de vehicles de més de 10 Tn
DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR AMB LA INSTÀNCIA
Com es tramita?
Els tràmits del Departament d’Obres es poden fer en línia o presencialment.
Opció 1: Per a la tramitació en línia és necessari certificat digital.
Opció 2: El tràmit presencial es fa en el Servei d’Informació al Ciutadà (SIC) de l’Ajuntament.