Activitats

¡Torre a la Vista!

Torre de Sant Vicent

L’Ajuntament de Benicàssim, a través de la Regidoria de Turisme, ha programat del 24 al 26 de juny "¡Torre a la Vista" que inclou activitats dirigides al públic familiar com a espectacles, jocs i tallers.

La programació començarà el divendres 24 a les 18.00 hores i s’han dissenyat més d’una vintena d’activitats completament gratuïtes i pensades perquè els més xicotets gaudisquen d’una autèntica aventura pirata. Rocòdrom, tirolina, activitats aquàtiques, ponts, passarel·les i tallers formen part del programa que es desenvoluparan els dies 24 i 25 de 18.00 a 22.00 hores. Així mateix, el diumenge 26 de juliol d’11.00 a 12.00 hores tindrà lloc la travessia nadant no competitiva, que des de la platja Voramar recorrerà 2.000 metres fins a aconseguir la torre Sant Vicent. Les inscripcions gratuïtes per a la travessia nadant es poden realitzar a través de la web www.turismo.benicassim.es i tota la programació de Torre a la Vista! està inclosa en un “mapa d’activitats” amb indicacions dels diferents activitats que tindran lloc en aquest emblemàtic escenari natural.

Al mateix temps, l’amfiteatre Pepe Falomir es convertirà en l’enclavament perfecte per a conéixer la història de la Torre de Sant Vicent per mitjà de representacions itinerants i l’esdeveniment permetrà que els assistents puguen accedir al monument declarat Bé d’Interés Cultural. I és que durant aquests dies els veïns i visitants també tindran l’oportunitat de visitar el Centre d’Interpretació Torre de Sant Vicent en horari de 10.00 a 13.00 hores i de 18.00 a 21.00 hores. Aquesta visita guiada té un cost de 3 euros (1,5 preu reduït).

Data24-06-202225-06-202226-06-2022
Horari

Altres esdeveniments que et podrien interessar

FESTES SANT TOMÀS DE VILLANUEVA DE BENICÀSSIM 2023

  PROGRAMA_FESTES_SANTO_TOMÀS_2023 [...]

Del 15 Setembre 2023
al 24 Setembre 2023

Benicàssim

MÚSICA: LVI CERTAMEN INTERNACIONAL DE GUITARRA “FRANCISCO TÀRREGA”

Música

Sessions: DILLUNS 28           22.00 h DIMARTS 29         22.00 h DIMECRES 30     22.00 h PREU: gratuït.        Públic adult. Final del certamen: DIVENDRES 1                [...]

Del 24 Agost 2023
al 01 Setembre 2023

Teatro Municipal Francesc Tàrrega

Benicàssim Belle Époque

Altre

  PROGRAMA Benicàssim Belle Époque és una activitat que té com a finalitat la posada en valor turístic dels elements més rellevants, diferenciadors i singulars dels recursos turístics del municipi i, per consegüent, convertir-se en una referència en matèria de [...]

Del 01 Setembre 2023
al 03 Setembre 2023

Paseo Marítimo Pilar Coloma

PROGRAMA ACTIVITATS 16 A 31 D’AGOST A BENICÀSSIM

programa-actividades-mensual

  ACTIVITATS A BENICÀSSIM DEL 15-31 AGOST   [...]

El 31 Agost 2023

Benicàssim