Altre
Oficina de Turisme Casa Abadía, Parc del Trenet, Oficina de Turisme Platja Heliòpolis, Amfiteatre Pepe Falomir
La màgia serà present a Benicàssim del 18 al 24 de juliol amb la celebració d’una nova edició del Festival de Màgia Imagina Benicàssim.
La programació començarà el dilluns 18 de juliol amb El Gran Circo de Pulgas del Mag Josemari, que es durà a terme de 18.00 a 21.00 hores, en sis sessions de 20 minutos. L’Oficina de Turisme situada a la Casa Abadia (carrer Sant Tomàs, 74) acollirà “el espectáculo más pequeño del mundo” de la mà de Josemari Alcázar i els seus artistes, les set puces Facundo, Rosario i Tomasa, Merlina, Evarista, Manolín i Micaela.
El Gran Circo de las Pulgas del Mag Josemari es durà a terme el dilluns 18, dimarts 19 i dimecres 20, de 18.00 a 21.00 hores, i l’aforament per a cada passada és de 40 persones.
La programació continuarà el dijous 21 a les 20.00 hores amb l’espectacle Màgia Familiar al costat de l’Oficina de Turisme de l’Heliòpolis i que comptarà amb les actuacions del Mag Paco, Jarri Marquerie i la Maga María Krypto.
El divendres 21, la Màgia Familiar es traslladarà al Parc del Trenet a partir de les 20.00 hores amb La Bella Maga, el Mag Reolid i Magic Santi.
El dissabte 23 l’amfiteatre Pepe Falomir acollirà l’espectacle Oliver & Liumba “Imagine” a càrrec del Mag Oliver i Maga Liuba.
I l’última jornada del festival, el diumenge 24, l’amfiteatre Pepe Falomir serà l’escenari que acollirà tallers de màgia a càrrec de la Bella Maga, Mag Reolid, Magic Santi, Mag Paco, Jarri Marquerie i Maga María Krypto.
A la nit, a partir de les 22.30 hores en l’amfiteatre Pepe Falomir, tindrà lloc “El show de los fenómenos paranormales” a càrrec del campió del món de mentalisme, Javier Botía, qui oferirà un espectacle on es combinarà l’humor amb els més sorprenents efectes paranormals.
Data | 18-07-2022 | 24-07-2022 |
---|---|---|
Horari |
FESTES SANT TOMÀS DE VILLANUEVA DE BENICÀSSIM 2023
PROGRAMA_FESTES_SANTO_TOMÀS_2023 [...]
Del 15 Setembre 2023
al 24 Setembre 2023
Benicàssim
MÚSICA: LVI CERTAMEN INTERNACIONAL DE GUITARRA “FRANCISCO TÀRREGA”
Música
Sessions: DILLUNS 28 22.00 h DIMARTS 29 22.00 h DIMECRES 30 22.00 h PREU: gratuït. Públic adult. Final del certamen: DIVENDRES 1 [...]
Del 24 Agost 2023
al 01 Setembre 2023
Teatro Municipal Francesc Tàrrega
Altre
PROGRAMA Benicàssim Belle Époque és una activitat que té com a finalitat la posada en valor turístic dels elements més rellevants, diferenciadors i singulars dels recursos turístics del municipi i, per consegüent, convertir-se en una referència en matèria de [...]
Del 01 Setembre 2023
al 03 Setembre 2023
Paseo Marítimo Pilar Coloma
PROGRAMA ACTIVITATS 16 A 31 D’AGOST A BENICÀSSIM
programa-actividades-mensual
ACTIVITATS A BENICÀSSIM DEL 15-31 AGOST [...]
El 31 Agost 2023
Benicàssim